Toimitus, Maksu ja Palautus
Maksutavat
Hyväksymme seuraavat maksutavat: MobilePay, Google Pay ja luottokortit. Valitse kassalla sinulle parhaiten sopiva maksutapa.
Toimitusajat ja toimituskulut
Tarjoamme toimitukset UPS:n kautta varmistaaksemme kätevän ja luotettavan palvelun. UPS toimittaa ensisijaisesti suoraan kotiovelle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, toimitus ohjataan lähimpään pakettipisteeseen.
Tarjoamme ilmaisen toimituksen tilauksille, jotka ylittävät 89 €. Muussa tapauksessa toimituskulut ovat 10,9 €.
Yleinen toimitusaika tilauksen tekemisestä on 5–7 arkipäivää. Kaikki paketit lähetetään Tšekissä sijaitsevasta varastostamme. Seurantatiedot lähetetään yleensä sähköpostitse 4 päivän kuluessa tilauksesi tekemisestä, jolloin voit helposti seurata pakettisi matkaa.
Maat, joihin toimitamme
Huomaa: EU:n ulkopuolisille asiakkaille (esimerkiksi Ahvenanmaa) arvonlisävero ei sisälly hintaan, ja asiakas vastaa mahdollisista tuontimaksuista ja tulleista.
Kaikki paketit lähetetään varastoltamme Tšekistä EU:n sisällä ilman tullimaksuja EU-maihin. EU:n ulkopuolisiin maihin voi kuitenkin tulla tuontimaksuja ja tulleja, jotka asiakas on vastuussa maksamaan.
Kaikki tilaukset lähetetään seurantanumeroilla, joten voit seurata pakettisi matkaa heti, kun seurantatiedot ovat saatavilla.
Palautuskäytäntö
Asiakkaana sinun tulee ottaa yhteyttä meihin Eco Supplements Ltd.:ssä 5 työpäivän kuluessa, jos pakettisi ei ole saapunut määräajassa. Jos et tee niin ja paketti palautetaan meille, sinun on maksettava uusi toimitusmaksu täyteen hintaan. Jos haluat jostain syystä peruuttaa tilauksesi ja saada rahasi takaisin, sinulta veloitetaan 50 €:n käsittelymaksu sekä toimituskulut, jos olemme jo lähettäneet tuotteen. Jos haluat reklamoida tuotteesi, esimerkiksi jos se on vaurioitunut kuljetuksessa tai lähetetty virheellisesti, tämä tulee tehdä 24 tunnin kuluessa vastaanottamisesta ottamalla meihin yhteyttä. Kun olemme vahvistaneet reklamaation, toimitamme tuotteen uudelleen tai hyvitämme tilisi kokonaisuudessaan. Kaikki uudelleenlähetykseen liittyvät kustannukset ovat Eco Supplements Ltd.:n vastuulla. Asiakkaalle ei aiheudu lisäkustannuksia.
Toimitusehdot ja vastuu
Tuotteemme lähetetään varastoltamme Tšekistä ja noudattavat Bulgarian lakeja ja säädöksiä. Asiakkaana olet vastuussa siitä, että tilaamasi tuotteet ovat laillisia maassasi sekä paikallisten lakien ja määräysten noudattamisesta.
Tilatessasi toisesta maasta voi syntyä lisätullimaksuja, veroja tai maksuja, joista asiakas on vastuussa. Asiakkaan on myös varmistettava, että tilatut tuotteet noudattavat paikallisia tuontisääntöjä. Emme ota vastuuta tuotteista, jotka eivät mahdollisesti ole sallittuja paikallisen lainsäädäntösi mukaan.
Tuotteiden palautus
Vialliset tuotteet voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa laskutuksesta uudessa ja käyttämättömässä kunnossa kaikkien alkuperäispakkausmateriaalien ja laskujen/kuitteiden kanssa saadaksesi rahat takaisin, miinus alkuperäiset toimituskulut, jotka olemme maksaneet lähettääksemme tuotteen sinulle. Palautusmaksua ja toimituskuluja ei veloiteta, jos olemme lähettäneet viallisen tuotteen. Kaikki Eco Supplements Ltd.:stä ostetut tuotteet kuuluvat toimitussopimuksen piiriin. Tämä tarkoittaa, että menetysriski ja omistusoikeus tuotteisiin siirtyvät sinulle, kun luovutamme ne kuljetusyhtiölle.
Tuotteiden vaihto
Vaihdamme mielellämme tuotteitamme, kunhan ne palautetaan myymäläämme 14 päivän kuluessa laskutuksesta ja ovat samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Asiakas vastaa paketin palautuskuluista Eco Supplements Ltd.:lle sekä korvaavan tuotteen toimituskuluista.
Toimitusaika
Toimitusaika on 5–7 työpäivää riippuen valitusta toimitusvaihtoehdosta ja kohteesta.
Toimitus on täysin seurattavissa. Paketit toimitetaan suoraan kotiovellesi tai lähimpään noutopisteeseen.
Valitusten käsittely
Jos haluat tehdä valituksen tuotteistamme tai palveluistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa support@ecosupplements.eu. Pyrimme vastaamaan kaikkiin valituksiin 48 tunnin kuluessa. Mahdolliset riitatilanteet käsitellään Bulgarian kuluttajansuojalain mukaisesti. Jos ratkaisua ei voida saavuttaa, voit viedä asian eteenpäin asianomaiselle kuluttajaviranomaiselle tai muulle toimivaltaiselle taholle.